Försöker vända på dygnet... IGEN

Jahapp, då var det dax att försöka vända på dygnet igen för att orka jobba sista natten imorn. Helt knäpp i huvudet blir jag av att vända fram och tillbaka då många gånger på en vecka :S

Peter och Emil åker iväg till gammelmormor imorn och stannar till på söndag. Det blir skönt för mig för då kan jag sova ut ostört när jag kommer hem på söndag morgon.

Klockan är snart 00:30 och jag tänkte försökte hålla mig vaken till i alla fall 02, men jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden... Inget spännande på tv, inget spännande att surfa på och att plugga är jag för trött för...

Ingen bild har jag att bjuda på heller... Ska bättra mig! :) Ha nu en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0