Fredagsdejting

Vilken fredag det var! Galet väder. Jag och Emil som hade planerat att träffa kompisen Maria och hennes lilla Vera som är två veckor yngre än Emil. Tänkte att jag inte vågade mig ut vägen, men sen framåt eftermiddag sprackdet upp och blev strålande sol, så då åkte vi i alla fall :)

Det är SÅ roligt att träffa gamla vänner. Barnen lekte bra. Två små starka viljor. Så sött att se :)


Tyvärr ville de inte titta in i kamera och hålla ögonen öppna samtidigt...

Detta är i februari 2010. Små pluttar var de!


Idag har vi varit ute och åkt pulka. Vi tog den stora pulkan så att vi kunde åka tillsammans. Det var lika roligt för Emil som för oss vuxna :)



Peter gick av sitt dygnpass imorse och jobbar redan i natt igen, så han hann hem en sväng och har åkt nu igen. Jag och Emil får roa oss själva. Jag behöver få en massa plugg gjort... suck. 1. Laga middag. 2. Lägga Emil. 3. Solsidan. 4. Plugga. 5. Sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0