Nytt gym

Det här med att komma igång med träningen... det har gått sådär. Jag vet inte om jag kan skylla på tiden för det är ju en prioriteringsfråga. Ett av de största problemen är att Emil inte vill vara på deras barnpassning. Den andra stora anledning är att det ligger för långt bort.

MEN, som tur är öppnar ett nytt gym nästan vecka som även har klasser bara runt hörnet från mig. Perfekt! Så lätt att bara knata ner och träna. Då behöver man inte vara borta hemifrån så länge. SPORTLIFE heter gymmet.

Idag åkte jag och Emil hem till Moa och lekte med killarna. De var på bushumör idag så det blev tyvärr inte så mycket tid över för mig och Moa att shit chattta, men det får vi ta igen en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0