Pojkshopping

Dagen började med att jag skulle försöka träna på SATS. Tyvärr ville Emil annorlunda. Han blev så ledsen när han upptäckte att jag inte satt i lekrummet med honom så vi fick ge upp.

Vi åkte till Söder och mötte upp Moa och lilla Charlie. Trotsade vädret och gick på en lång promenad längs vattnet medan pojkarna sov i vagnarna. Efter lunch och god chai fick jag ett shoppingryck. Emil har inte så mycket kläder som sitter bra nu. Och vinterskorna ska vi inte tala om! De är flera storlekar för stora och han kan inte gå i dem. De nya skorna är inget han kan leka i snön med, men de går att använda när vi är i shoppingcentrum osv. Detta kom jag hem med:



Hur gulliga är de inte på skala? Vi kommer matcha super i vår eftersom jag har ett par röda Converse :)

Köpte även ett par mjukisbyxor, tänkte han skulle manekänga, men han tyckte det var så spännande med kameran så han rusade mot mig så fort jag tog fram den. Tog en bild i smyg (nästan) när han lekte istället.



Häromdagen kom Emil på hur man klättrar in i leksaklådan och hur roligt det är att slänga ut alla leksaker på golvet. Buse!


Och så avslutningsvis en bild på mor och son :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Så söta skorna var. Ja, ni kommer matcha jätte sött :)



Uhh, sitter och försöker hitta vetenskapliga artiklar. Ska ta mig lite te och rostat bröd för att lätta upp det hela lite.



Trevlig kväll!

Kram

2011-02-10 @ 19:35:19
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Åh, promenad längst med Årstaviken-lyllos er!

Emil kommer bli en riktig cooling i kläderna =)

Du kommer bli bra som faaaan på att vara ambulansjuksköterska om tre månader! No doubts!

Kram

2011-02-10 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0