Vänner

Vänskapkretsen förändras alltid med åren. Man hade sitt högstadiegäng, gymnasiegäng och unigäng. Kanske nåt McDonaldsgäng däremellan. Några hänger fortfarande kvar. De sanna. Sen som vuxen kommer jobbgänget. Just nu har jag inget gäng. Det tycker jag är lite tråkigt. Det "gäng" jag umgås med nu är mest Peters kompisar, men det har jag verkligen inget emot! De är jättetrevliga och roliga!

Men så har jag MOA. Jag känner bara en Moa, så ja, det är du! Jag är glad att vi fann varandra innan vi blev alltför tjocka och slutade jobba. Vi har setts nästan varje vecka ända sedan våra små föddes för över ett år sen. Så detta inlägg är en hyllning till dig Moa, för att du är en sån bra vän. Min närmaste vän.

Det är viktigt att vara rädd om sina vänner. Jag är inte alltid duktig på att höra av mig till alla jag vill, men jag försöker bland allt jobb, plugg och småbarnsliv!

Och Marta, you better come home!


En ihopklippt bild på mig, Marta och Moa när vi var ute och drinkar i Maj 2009.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahhaa Vind och fläkt är bara förnamnet. Har en dotter på snart 14 månader och en i magen..

2011-02-23 @ 07:36:41
URL: http://saratilling.se
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

tack och tack!



ja tålamod är en dygd och med småbarn börjar jag fatta varför :-)



Jag fotar själv med en Canon eos 500D, nu finns det en 550 D som är uppdateringen och är skitnöjd. Dock beror ju det på behov. Vill du ha en system eller en kompakt eller kanske en kompakt fast med ett riktigt objektiv motnterat? Det finns hur många varianter som helst. Men steg ett är väl, systemkamera eller ej? Om du inte tror att du kommer köpa till objektiv så är nog systemkamera egentligen bara onödigt, finns billigare kameror med bättre funktioner och som är smidigare. Jag rekommenderar www.cyberphoto.se där kan man kolla runt riktigt mycket och de har bra service.



kram

2011-02-23 @ 11:26:33
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Moa

Nej men så fint skrivet Sandra. Får nästan små tårar i ögonen, så söt och snäll du är :) Du är en oerhört fin vän, med dig kan jag verkligen vara mig själv och babbla om precis allt :)



Stor kram

2011-02-23 @ 12:41:57
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Men så fint inlägg! Jag är så glad att ni fann varandra med era små.. Se till att inte flytta för långt ifrån varandra så ni kan ses ofta =) And yes honey, I am coming home ;-)

Söt Emil är med sin Mooooomin, han har verkligen blivit en liten kille =) Usch då, låter jobbigt med BT fallt og hjärtbultingar, hoppas allt går bra!

Kram

2011-02-23 @ 13:08:51
Postat av: Kim

Håller med om att man ska vara rädd om det man har, även fast vi ALDRIG pratar så har du varit en stor del av min upp växt och var en av mina bästa kompisar! Du finns kvar i mitt <3 iallafall

2011-02-23 @ 17:21:28
URL: http://Www.frobec.devote.se
Postat av: Cecilia

Vet precis hur det är....Jag har likadan känsla nu förtiden att vänner försvinner, de flesta tycker haninge är långt bort..man måste bara orka ta sig tiden och göra en ansträngning =)...du får med glädje komma ofta till oss och leka, baka, pyssla och ha kul =) saknar tiden då vi umgicks ofta...jag har inget emot att åka till dig heller =)...

2011-02-26 @ 20:04:26
URL: http://mammastegeby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0