2010

Jag kan ju inte säga annat än att 2010 var det bästa och mest händelserika år i mitt liv. Men även ett av de jobbigaste och krävande åren i mitt liv. Att få barn är en av de största händelserna man kan vara med om, samtidigt som ett barn med kolik är en otroligt påfrestande period för både en själv och för relationen. Nu är vi här ett år senare och är så lyckliga över vår fina lilla familj och Emil sover ca 12 timmar per natt oavbrutet för det mesta. Underbart!

Jag har kämpat hårt i skolan under året. I april är jag äntligen klar efter två års slit och det ska bli jätteroligt att få prova på att jobba på ambulansen. Dessutom fick jag tjänstledigt från mitt jobb jag har nu så trivs jag inte på ambulansen har jag kvar min fasta tjänst på barnakuten. Toppen!

Ser fram emot vad 2011 har att erbjuda! :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Det var minst sagt händelserikt år. Så gott att höra att Emil sover så bra, ni har gjort er förtjänt av detta med tanke på hur ni slet. Blir nog toppen på ambulansen, jag tror på det! :)

Skickar dig ett mail på fb, vi ses om en dryg vecka :)

Kram

2011-01-05 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0