Först bra, sen dåligt

Igår var en spännande dag. Det var introduktionsdag på ambulansen inför introduktionsutbildningen som börjar i april. Det var skoj att få träffa några av sina blivande kollegor. Dessutom fick vi prova bära bår i trappa med 65 kg vikt på (+ 20 kg bår). Fy fasen va tungt det var för framförallt händerna! Hem och träna!

Hade hela dagen igår gått och varit lite illamående och haft ont i magen, men det var under dagen under kontroll. Väl hemma blev det värre och jag blev jättetrött. Det hela utvecklade sig till nån form av magsjuka då jag kräktes flera gånger under kvällen. Det är så äckligt att kräkas. Jag hatar det! Blä.

Idag mår jag som tur är mycket bättre. Peter åkte till jobbet imorse. Emil kräktes en gång idag, men har annars mått bra. Jag känner mig frisk nu. Tur! För imorn ska vi träffa bästaste Moa och hennes små killar.

Kommentarer
Postat av: Marta

Uffameg för magsjuka (som de säger här), bra att du känner dig bättre! Att du tyckte det var tungt med bår löser sig. För tänk-första gången du är på gymmet går det inge bra och du får träningsvärk som fan. Men när du tränar regelbundet så går det mycket bättre! Samma sak med ambulansen och de tunga lyften! Vi satsar på det va :)

Kram

2011-01-23 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0