Grattis min son!

Idag fyller min finaste Emil hela 1 år. Dagen har varit minst sagt fullspäckad. Mina söta systrar sov över här och sen rullade gästerna in på löpande band. Mest familj, men även vänner och lekkompisar till Emil. Och oj så många presenter och leksaker han fått i julklapp och födelsedagspresent! Han älskar dem :)

Han somnade snabbt och utan minsta protest helt utslagen i sin säng ikväll :) Min lilla prins! Han är inte bebis längre!

Lek med sötaste Elvira ♥


En alldeles egen bobby car och lego har han fått!



Elvira ville också åka bil


Fler julbilder och nyårsuppdateringar kommer snart :) GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Marta

Oj vad ett år går fort, kan knappt tro det. Han blir bara finare för varje dag som går er lilla prins. Låter som att ni hade en härlig dag, önskar jag kunde ha varit med jag också. Men kanske nästa år? Gott Nytt År och ett stort GRATTIS till lille Emil!

Kram

2011-01-01 @ 22:52:31
Postat av: Sandra

Ja Marta, vi hoppas att du kan vara med och fira hans 2-årsdag! :) Kramar

2011-01-02 @ 18:18:41
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0