I'm going down...

Hej!

Det var ett tag sen nu. Jag är ingen riktig bloggerska :P

Häromdagen vägde jag mig igen. Till min förvåning och fasa vägde jag bara 51 kg. Jag har gått ner två kilo på bara några veckor... Kan det verkligen stämma?! Förmodligen. Jag vägde mig på samma våg som jag vägt mig på tidigare. Konstigt. Jag äter mer och jag styrketränar. Det här går inte! Ska prova med näringsdrycker.

Jag ska återigen göra ett försök med att lämna Emil på barnpassningen på SATS. Hoppas det funkar! Det borde göra det för han älskar att komma till nya ställen och leka. Det gäller bara att han tycker det är ok att jag försvinner en liten stund. Håll tummarna för oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0