Lite fler bilder på trollet

Emil har väldigt snabbt lärt sig gå. Från det att han tog de första stegen själv den 14:e december har det gått med en rasande fart! Nu far han omkring här hemma på två ben och är så söt :)

Det där med att komma igång och träna har gått pinsamt dåligt. Jag vet egentligen inte varför. Kanske behöver jag ett gym som ligger runt så att jag inte kan skylla på att det är långt eller jobbigt att ta sig dit. Jag har nu köpt en träningsskiva som jag hoppas ska kunna hjälpa mig här hemma. Har gjort ett träningsschema åt mig själv, så nu är det bara att disciplinera sig och köra! :)

No no, wasn't me!



Kastrullskåpet är ju såklart skoj! Massor att skramla med.



Fönterkik med moster Emelie

Ikväll kommer söta syster Josefin hit. Hon har varit och sjuk och sedan varit på fotbollscup så det var länge sen vi sågs. Mys!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så fina bilder!



Kram

2011-01-16 @ 07:07:57
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0