Lite trögt

Det har gått lite trögt på bloggfronten på sistone. Man tror att man har all tid i världen att skriva när man är mammaledig, men så är det tyvärr inte! När Emil är vaken får man inte sitta vid datorn om han inte får sitta med och ni kan ju tänka er hur det skulle bli då... Trycka (slå) på alla kanppar och kladda på skärmen. När han äntligen sover sin korta tupplur så är det plock och fix som gäller hemma, som han gärna också hjälper till med :P

Kvällara ägnas åt egen tid själv, eller tillsammans med Peter, då det är så skönt att koppla av framför tv:n eller så pluggar vi. Helgen har dock varit fylld av trevligheter då vi träffat många kompisar. Dessutom var min kära och saknade vän Marta i svea rike och hälsade på.

Idag började den fjärde och sista terminen på ambulansutbildningen. Vi är tyvärr inte klara med magisteruppsatsen från förr terminen, men nu gäller det att sätta fart för att hinna med denna termins uppgifter och examinationer. Full rulle i vår med uppsats, examintationer, praktik, inlämningsuppgifter och introduktionsutbildning 10 veckor på ambulansen med start i april. Tack och lov att vi är klara till sommaren! :)

Långt inlägg (igen), men jag har så mycket jag vill berätta :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Var så kul att träffa er igen!!! Emil är ju så go, var nära att jag tog med mig honom bara så du vet ;) Lägg in en extra växel på plugget och kööööör hårt i vår, så kan ni njuta av en skön sommar med kanske ett besök i Stavanger? :)

Kram!

2011-01-13 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0