Systermys

Dagen började med att jag och Emil vaknade upp hos hans morfar. De har blivit bundisar och jag verkar mest vara i vägen :P Därefter åkte vi till Cecilia för att fira hennes son Gustav som blivit hela 3 år. Mycket barn och mycket liv. Emil kunde inte alls hänga med med de stora barnen och satt mest och tittade på dem med stora ögon.

Sedan bar det av till Älta för att hämta upp syster Emelie som ska sova över i natt. Körde fast i en backe där, men efter lite slit och lite sats lyckades jag ta mig upp. Vilket snöoväder vi har haft i Stockholm idag! Jag gillar inte att köra när det är mycket snö och än mindre att fickparkera när det är mycket snö! Peter tycker jag ska se det som en kul utmaning, men jag kan inte låta bli att tycka det är jobbigt...


Jag och systrarna i somras


Jag och Emelie i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0