Snart lite semester!

Om en vecka och två dagar åker lilla familjen och mina söta systrar till Kroatien. Vi blir där en vecka. Det ska bli så skönt att slippa jobba efter denna hektiska månad. Dessutom tror jag det är bra för min sjukdom att jag tar det lite lugnt.

Jag har hållit på med medicinen i 6 veckor nu. Tog blodprover i måndags för att se så att allt går åt rätt håll. Men så igår fick jag reda på att det har gått precis tvärtom. Proverna var inte bra och jag var nu "toxisk". Inte bra. Ska redigera lite i medicinen och hoppas på att det går bättre. FAN!!!

Hur som helst, igår var vi på Peters mammas landsställe ut mot Södertälje. En liten stuga precis vid vattnet och två fina stränder. Livet kändes bra :) Emil är en riktig blåbärsälskare!




I helgen väntar nattjobb. Fredag-lördag-söndag natt.

Och på tisdag nästa vecka är dagen med stort D! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ikväll och hoppas att ni får en alldeles underbar dag imorgon! Kram

2011-08-01 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0