Tiden...

...räcker inte alltid till till allt man vill göra. Juli är ju dem månad jag jobbar som en galning. Passen är mellan 10-15 timmar långa och gör X antal såna i veckan. Totalt på en månad är det 260 timmar, dvs säga 100 timmar mer än heltid. Om man jobbar 8 timmar per dag och ska göra 260 timmar måste man jobba 32 dagar i sträck. Då börjar man inse hur mycket 260 timmar är...

Emil utvecklas för varje dag känns det som. Han har lärt sig säga JA och NEJ och kan använda orden bra! Man kan fråga honom frågor som: Vill du kissa? Vill du äta mat? Vill du sova? Vill du smaka? Vill du dricka? Han förstår även uttryck som: Sätt dig ner. Hämta dina skor. Visa för pappa. Gå och släng den. Det är väldigt roligt att se! Han börjar bli så medveten min lilla kille.

Denna vecka är det nattpass som gäller så idag låg jag till 12. Väääldigt skönt :)

Bjussar på lite fina bilder också:


En BLÅ kille


Tacomiddag med de bästa systrarna/mostrarna


Emils tacotallrik


Myspys!


Att bli runtdragen i sackosäcken är skoj :)

Hoppas jag hinner uppdatera lite snabbare nästa gång! :) So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0