Två veckor kvar

Om två veckor får jag min välförtjänta ledighet. Dock ingen längre semester, men vi åker till Kroatien en vecka. Det blir jag, Emil, Peter och mina systrar Emelie och Josefin. Första resan för mig och min systrar tillsammans, det ska bli superskoj! Hoppas på att vädret är med oss också.

Jag och Peter var i Kroatien för två år sedan när jag var nygravid. Vi hade riktigt varmt och sol varje dag.


Jag och Peter myser i det varma vattnet




Colosseum


Tänk vilken historia ett sånt här ställe bär på! Svårt att förstå...


I hamnstaden Rovinj



I år blir semstern på ett helt annat sätt när man har en vild 1,5-åring med sig. Det ska blir spännande att se vad han tycker! Han kommer få ha flytväst på sig när vi är ute i vattnet så han ska kunna gliiiida med oss lite. Vi övar hemma med att ha den på! :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Så skönt för er att komma iväg efter allt ditt jobb, det är ni verkligen värda. Stor kram

2011-07-27 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0