Hej igen!

Nu är skolan alldeles strax klar. Alla inlämningsuppgifter och tentor är klara. Tänk att jag slitit med det här i två år! Ojoj så skönt att det är över. Känslan av att komma hem efter jobbet och inte känna nån stress över att jag måste plugga är obeskrivlig. Jag kan göra VAD JAG VILL!!! :) På torsdag den 9 juni tar jag examen och är dåmera ambulanssjuksköterska :)

Så jag tänkte försöka återuppta bloggandet igen så får vi se hur mycket jag hinner skriva :)


Emil tillsammans med moster Josefin

Kommentarer
Postat av: Marta

Woooohooo! =) Vad glad jag blev! Grattis till snart färdigpluggad.. den känslan är härlig! Du har varit oerhört duktig Sandra! A supermom! Fina bilder på Emil med körsbärsträden. Kram

2011-06-04 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0