Jobbångest

Gårdagens 12-timmarspass på jobbet gick rätt fort ändå. Med rätt mental inställning och lagom mycket at göra går det rätt bra. Men så SVÅRT det är att jobba på ambulansen, i alla fall när man är ny. Det är så enormt många olika situationer man ska klara av att hantera. Börjar jobba själv redan nästa helg då jag går natt hela midsommarhelgen...

Ikväll blir det Canasta med våra kära spelkompisar Sandra och Simon. Vi lyckades inte få någon barnvakt så Emil får följa med och så sover vi över allihopa. Det kommer bli en tung morgon imorn :P

Emil sover och sedan bär det av till en park på Söder för bus med Moa och hennes två söta killar Milton och Charlie.



Innan jag går och lägger mig på kvällarna måste jag alltid sticka in huvudet i Emils rum. Ibland ser han ut såhär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0