Lite av varje

Då var det återigen dax för min far att bege sig till frugan i Siamlandet. Jag och Emil vinkade av honom på Arlanda i lördags och passade även på att titta på alla fina flygplan. Emil är TOKIG i flygplan. Han skulle visa oss varenda plan han såg :)


När vi åt lunch fick va ett bord precis vid fönstret så att Emil kunde kika ut på alla fina planen. Först pekade han på dem, sen vinkade han.


Flygplanrn flyger högt upp i luften!

Vi får säga hej till morfar igen i slutet av augusti.

I helgen som var hade kompisen Elvira 2-årskalas och vi var där och busade. Emil blev nog mest glad över Elviras fina rosa dockvagn som han vägrade släppa ifrån när han väl fått tag på den. Sorry Elvira!



Ikväll har mina systrar varit här på trevlig och god taco-middag. Tobnåringar som de är har de inte alltid tid att komma hit och äta middag med mig, men ikväll var de lediga båda två :)
Peter är på Foo Fighter konsert på Stadion, vilken tur att det blev så fint kvällsväder! Själv ligger jag i sängen med datorn och funderar på att börja på en ny bok. Har ju inte hunnit läsa bok på över ett år pga allt plugg. Nu är det vila som gäller! (förutom när jag jobbar).

Kommentarer
Postat av: Moa

Så gulliga bilder :) Hoppas att du mår bättre. Kramar

2011-06-22 @ 23:51:37
Postat av: Marta

Haha, så söt han är när han går med dockvagn :) Och så blond han har blivit. :) Hoppas vi hinner ses nåt i sommar... annars är hösten väldigt mysigt där jag bor =)

2011-06-23 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0