P o P REA! :)

Idag börjar Polarn o Pyrets sommarrea. Självklart var jag där vid öppning (galen i PoP som jag är) och shoppade loss för alldeles för mycket pengar, men det var det klart värt! Måste ju passa på när det är halva priset på mycket av kläderna. Samtidigt gäller det att ha lite is i magen för i slutet av rean sänker de ju priserna ytterligare.

PoP kläderna (dock inte för bebbarna) är rätt så könsbundna, alltså inte så könsneutrala. Antingen passar det på killar eller på tjejer. Killkläderna är oftast gröna eller blåa. Jag köpte fyra tröjor och fyra par byxor. Det bästa med att de ha liknande färger på mycket är att allt passar med allt.




Några exempal på hur man kan matcha:



Även Peter gillade kläderna starkt :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Fina kläder Sandra! Han passar ju så bra i grönt! Och blått säkert också men i mina ögon är han en grönis. =)

2011-06-19 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0