100 % fokus

Just nu finns inget annat i mitt huvud än plugg och radhusköp. Denna vecka har vi kurs och examinationer. Dessutom gjorde jag praktik på förlossningen i helgen och dessutom har vi för två dagar sen skrivit på ett bokningsavtal av ett superfint radhus som kommer byggas i Vendelsö :)

För att det inte var nog så var min amerikanska vän Kara här i helgen. Tyvärr hann jag bara träffa en gång, men jag hoppas hon kommer igen nästa år.

Ja, det är mycket nu. Just nu är jag mest uppe i det blå för radhuset :) En nyproduktion som kommer stå klart våren 2012. En 5:a på 144 kvm. Öppen planlösning, braskamin, gavel. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Marta

Det är så gryyyyymt att ni har köpt hus!!! =) Kommer och solar på er altan sen ;-)

Kram

2011-03-22 @ 19:54:29
Postat av: Moa

Så roligt att ni äntligen hittat erat drömhus. Kramar

2011-03-22 @ 20:18:41
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0