Bra morgon!

En glad och feberfri Emil vaknade idag kl 7:45. Sovit hela natten från 20 igår kväll, trots att jag hörde hur han kämpade med snoret. Ibland funderar jag på om jag lider mer av det än han. Tycker SÅ synd om honom!


Tyvärr har laddaren till min kamera sprungit och gömt sig så jag får ta bilder via min trista kameramobil.

Nu är tre (två) hektiska dagar i skolan avklarade och utbildningens allra sista kurs tar vid på måndag. Sluttampen! Nu är det bara att köra järnet för att hinna klart med D-uppsatsen och med de sista (visserligen stora) uppgifterna innan 9 juni då vi ska stå i Blå hallen och ta emot vårt examensbevis :) HEJA HEJA!

Peter och 5 grabbar till drog iväg till Sälen nu på morgonen. Jag och Emil är solo fram till söndag kväll. Rätt mysigt faktiskt :)
Bilder från Sälen 2009:

Här var vi faktiskt i himlen ;) Molnen låg under oss denna underbara Marsdag.



Visst blir man sugen på att åka iväg :)

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Åh, vad skönt att han är piggare igen.

Längtar mer efter grönt gräs och tulpaner om ajg ska vara ärlig ;-)



SV: nä hon säger till om hon behöver kissa när hon är naken så då går vi till pottan. Eller visst det händer att det sker en olycka men det är ytterst sällan numera..



kram och ha en fin dag!

2011-03-24 @ 11:03:25
URL: http://www.liwetochvardagen.se
Postat av: Marta

Underbara bilder! Det finns inte mycket som slår en riktigt härlig skidhelg med sol. Möjligen en härlig sommardag/kväll.

D-Uppsatsen kommer bli en dans på rosor =) Ja förutom alla vetenskapliga artiklar som man ska hitta förstås.. Annars är ni ganska självständiga med den, så det är soft.Heja heja!

Kram

2011-03-24 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0