Ett jäkla virrvarr

... pågår i mitt huvud. Vi funderar på att köpa nyprdoucerat radhus. Fast pris och dessutom flera hundra tusen billigare än de "begagnade" radhus vi tittat på innan. 5 rum på 144 kvm. VILL HA!!! Det vanliga bekymret är ju vad som händer om räntorna stiger, men enligt alla min kalkyler så klarar vi det. Peter är skeptisk. Som vanligt. Vi har budat på lägenheter (treor dessutom) som har samma månadskostnader som vi skulle ha i det nya radhuset, men ändå blir han skeptisk. Han är lite märklig. Skulle vi klara det innan så kommer vi ju klara det här. Och dessutom HELT NYTT. Give it to me!!!

Mycket natur. Badplats 5 min promenad. Bra kommunikationer. Lugnt villa- och radhusområde.

Känner jag Peter rätt så blir det inget radhus nu tyvärr (inflyttning våren 2012, perfekt!). Kalla fötter och sen säger han nej Nån som känner till nån bra hypnos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0