Huvudvärk

De senaste dagarna har jag besvärats av trötthet och huvudvärk. Jag är inte den som gärna tar smärtstillande heller, jag vill gärna att kroppen ska klara av det själv och så länge jag klarar av värken så försöker jag bita ihop.
Just nu sover båda killarna middag. Jag behöver egenligen plugga, men fastnade lite i bloggvärlden :P Lätt hänt, eller hur?! Det är fortfarande den där jäkla magisteruppsatsen (+ allt annat), men nu är vi på sluttampen med analysen och ska snart börja med resultatet. Det känns bra!

Imorn väntar praktik på ambulansen från 7:30-19:30 och på söndag jobbar Peter, så jag behöver inte fundera så mycket på vad vi ska göra den här helgen... :P Hoppas DU har roligare planer! ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Fick svar på mitt sms här istället :-D



Hoppas att du kan få må bättre snart vännen, och att du får träffa en bra läkare fort så du slipper alla dess symtom.



Trevlig fredag!

Kram

2011-03-04 @ 13:10:42
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Haha, du min helg kommer bestå av lek, bus och grinig onge om jag känner dottern rätt. sambon jobbar natt i helgen så jag är mer eller mindre gräsänka.



Kram

2011-03-04 @ 16:28:24
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Marta

Men Sandra, blir ju orolig för dig med all huvudvärk.. Tycker inte du ska bita ihop och ha ont. Förhoppningsvis är detta bara tillfälligt och så länge du inte tar smärtstillande alltför frekvent så går det bra.

Kram från Marta (f.d. medlem i smärtteamet på Sachs ;-)

2011-03-05 @ 22:29:49
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Vad skönt att höra att det inte bara är min upplevelse att det är så man bli bemött. Dörrar få jag aldrig hjälp med, eller jo det händer men det är ju isf invandrare eller män.Konstigt egentligen..



Hoppas ni får en fin söndag! kram

2011-03-06 @ 11:50:55
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: flickaneemeliie

vet du varför jojjisen ej bloggar?

2011-03-07 @ 06:43:23
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0