Jelly shots

I helgen som var hade vi lånat ut Emil till hans farmor en natt och jag och Peter hade vår Canasta-kväll med ett annat kompispar. Alltid lika trevligt och roligt! God mat, god dricka och hårt spel :) Peter hade gjort jelly shots, de röda med jordgubb och de gula med mango. Föll mig inte alls i smaken, men jäklar vad det tog på de andra som glömde bort att det var alkohol i dem ;)



Jag hade sett fram emot en mysmorgon med Peter. Tänk att få ligga och dra sig båda två i sängen utan att nån av oss måste gå upp med Emil. MEN, så blev det tyvärr inte. Peter blev så packad att han inte ens kunde ligga i sängen. Det blev först ett besök i Gustavsberg och sedan deckade han i soffan. Kul kille :P

Kommentarer
Postat av: Marta

De där jellyshotsen såg sjukt goda ut! Du får se till att Peter gör sånna till mig nån gång... Haha, ja kul kille! Se till att inte dricka kvällen för ni ska ha mysmorgon.. :)

Kram

2011-03-03 @ 08:44:02
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Haha, typiskt att han inte ens kunde mysa, det är ju det bästa de få gånger man lämnar bort de små liven, att få vakna själv och sen bara gosa.



Hoppas ni får en fin dag!

kram

2011-03-03 @ 09:25:40
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Moa

Haha, fick mig ett gott skratt om Peter där.



Kram

2011-03-03 @ 16:18:11
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0