Trött och träning = dålig kombo

Idag skulle jag ha tagit mig iväg till gymmet innan Peter skulle åka till jobbet. Men efter en hel dag med full och fart och lite sömnbrist så tog sömnbegäret över. Har i alla fall lyckats träna tre gånger de två senaste veckorna. Nu gäller det hålla motivationen uppe och fortsätta! :)

Stackars lillasyster Emelie har fått en fet vagen i ögat och kunde knappt öppna ögat imorse. Jag och Emil gjorde henne sällskap på ögonakuten på SÖS idag. Fick antibiotika utskrivet.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Liw-

Vaglar i ögonen kan ju vara det obehagligaste som finns, just att man inte kan få bort den utan bara går och stör sig på den hela tiden. Blä!



Duktig du är med träningen, önskar jag kunde säga det samma.

kram och tack för den fina kommentaren.

2011-03-07 @ 21:23:33
URL: http://www.liwetochvardagen.se
Postat av: Moa

Så duktig du är med träningen. Kram

2011-03-08 @ 07:31:22
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack för titten idag, även om det blir lite som det blir med barnen ibland :) vi får ta igen det sen på våran tjejkväll med Marta. Supergod fisk, ska laga den till Peter i veckan.



Kram

2011-03-08 @ 14:52:11
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Du är verkligen duktigt som hinner med pojkvän, barn, plugg, praktik OCH träning!! Kreds till dig! Och det ska bli guld att gå på middag med er, se till att hitta en fancy restaurang som passar oss :)

Kramkram

2011-03-08 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0