Underbara vårväder

Man blir så mycket gladare när det är sol ute. Och att det är ljust på morgonen! Emil har vaknat 6:30 de senaste dagarna, vilket är för tidigt för honom (och för mig), men en liten tröst är att det inte är kolsvart då iaf.

Igår var jag och Emil sväng hos Moa. Hon hade båda sina grabbar hemma. Tyvärr var ingen av barnen på bra humör, så det blev inte så mycket prata för mig och Moa :P När vi skulle hem gick vi ner till vattnet och tog båten över Hammarby sjöstad. Väldans mysigt!



En osynlig Emil sover i vagnen.


Båten syns i bakgrunden.


Hammarbybacken skymtar i horistonten


Söder, från båten.


Här åkte båten från. Som för övrigt är gratis.

När Emil sov en sen eftermiddagssov och Peter lagade middag passade jag på att gå på gymmet. Idag har jag skön träningsvärk :)


Kommentarer
Postat av: Marta

Så fin väder ni hade! Låter nästan romantiskt att ta en båt över vattnet för att träffa sin kära vän :) Kram

2011-03-09 @ 14:30:47
Postat av: Moa

Vilke fina bilder Sandra. Just nu blev det regn/snö och mulet, hoppas det blir fint till imorgon igen.



Kram

2011-03-10 @ 15:54:47
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 18:22:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0