Magsjuka = hemmakurering och plugg

Jag som trodde jag var immun mot magsjuka, att jag hade den så kallade calici-genen. I flera år har jag klarat mig ifrån den hemska vinterkräksjuka trots att jag jobbat på barnakuten. Häromnatten vaknade jag av att jag mådde så hemskt illa och fick springa uppe flera gånger. Trodde jag var bra igår, men då kom bakslaget.

Idag ligger jag hemma i sängen och tar det lugnt. Letat fram alla dokument som innehåller material om vår magisteruppsats som vi måste få klar. Har inte rört uppsatsen sen i våras, men nu är det verkligen dags! Vore skönt att kunna lägga det bakom sig. Uppsatsen handlar om säkerheten i våra ambulanser, mycket intressant faktisktiskt!

Både Peter och Emil och klarat sig (än så länge) från trista bacelusker och är pigga och friska.

I morgon ska jag på en arbetsintervju på ett konkurerande ambulansföretag i Stockholm. Är inte särskilt intresserad av att jobba för dem egentligen, men det är alltid bra att lägga ut lite trådar!

Kommentarer
Postat av: Mo

Lycka till imorgon, så roligt! Hoppas du är helt frisk nu.

Kram

2011-10-27 @ 23:08:26
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0