Nice ancle boot

Idag använde jag mina budjet- (men ändå snygga) boots till och från dagis plus en lite tur till Sickla. Jag blev väldigt snabbt blöt om båda fötterna framme vid tårna som spred sig inåt mot fotsulan. MYCKET OSKÖNT! Jag har ingen snygg boot, utan antingen en tjock hög vinterstövel eller ett par halvtrista vinterkängor. Visst, jättebra när det är snö, men nu är det fortfarande höst och då vill jag ha ett par snygga skor med mittemellan-värme. Hittade en snygg boot från Vagabond som var både snygg och lagom tjock. Klack hade ju varit fint, men jag kan inte gå i det! :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: hahha den är på men det är en tubtopp!!



Jag tycker att du passade jätte bra i de skorna :)

2011-10-19 @ 09:21:09
URL: http://nilssoons.blogg.se/
Postat av: Marta

Gud vad jag känner igen mig.. varje år drabbas jag av samma känsla: Jag har inga bra vinterskor! Antingen har jag bekväma vinterskor, men inte så snygga och ingen klack eller snygga men inte så bekväma så då orkar jag inte ha på mig de.. Men de där på bilden var ju fina! =)

2011-10-19 @ 09:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0