På bättringsvägen

Vi mår alla bättre. Skönt!

Natten som var jobbade jag för andra gången på barnakuten. Det var ett roligt, lugnt och bra pass. Jag trivs bra med mitt nattgäng och själva nattarbetet har hittills fungerat bra. Vi får se hur jag mår efter några veckor, men nästa vecka går jag på min 9-dagars-ledighet ;) Lyxet med nattjobb.

Tänkte bjuda på några fina bilder från helgen innan Emil blev sjuk :)






Efter att ha matat ankor och sprungit runt i fontänen gick vi ner till kajen för att titta på båtar och äta vår picknicklunch.


Södermalm i bakgrunden




Nu är det sängen som gäller om jag ska orka upp på utbildning i morgon. Sedan väntar natthelgen på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilka fina bilder!

Så jobbigt för din pappa, hoppas att han mår bättre nu.

Ha det så bra på jobbet, ledigheten brukar vara en bra morot. Sista passet på söndagen brukar jag gå som på moln, hihi, då man har massa rolig ledighet framför sig :)

Kram

2011-10-14 @ 15:34:31
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0