Sjuklingar

Sjuka familjen x tre. Min pappa började med att bli sjuk och blev så dålig att han lades i på KS i fem dagar pga lunginflammation och TBC-misstanke. Han behövde syrgas och antibiotika intravenöst, men idag fick han äntligen åka hem och TBC var det som tur var inte.

Själv har jag lidit av huvudvärk nästan varje dag de senaste veckorna, som blev värre i slutet på förra veckan. På mitt andra nattpass på barnakuten fick jag gå hem pga hemsk huvud- och bihålevärk.

Till sist vaknade Emil upp i morse med feber som inte gett med sig under dagen. Innan läggdags var han uppe i 40,1. Jag vabbade för första gången idag, som egentligen skulle jobbat natt. Hoppas på förbättring i morgon!



Tillräckligt pigg för att sitta uppe själv och titta på videosnuttar på mammas iPhone


Börjar bli lite hängigare... Skönt att ligga ner.


Febern har stigit och  då känns det bäst att vara nära.

Kommentarer
Postat av: Marta

Oj, blev det så alvarligt med din pappa.. Vilken tur att han mår bättre nu. Stackars er som är sjuka, krya på er! Fina bilder, antar att det är nya kameran?! Kram

2011-10-10 @ 22:36:09
Postat av: Sandra

Japp, tagna med nya kameran :)

2011-10-12 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0