Annorlunda dag

Det känns lite märkligt att vara ensam hemma en vardag. Peter åkte till jobbet imorse (1,5 timme för tidigt, klant!) och jag gick med Emil till förskolan imorse. 1,5 timme var jag med honom, sen var det dax att gå. Det var stora tårar som rann ner för hans kinder, men de har inte ringt så det gick nog bra :)

Jag har hunnit med att vara på gymmet. Första gången på flera månader. Det kändes bra! Jag har ju inte fått träna på hela sommaren på grund av min giftstruma, men nu mår jag så pass bra så det blev ett gympass. Hoppas på att hålla igång ordentligt nu! Det finns ju massor med tid när Emil går på fsk.

Passar på att göra lite reklam för mitt gym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0