Under tiden vi väntar...

... på att det ska gå att ladda upp fler bilder så kan jag berätta hur det gått med inskolningen på förskolan. Killarna har varit där tre dagar och i fredags var första heldagen, dvs 9-15. Peter skulle även gå iväg för första gången och var borta i 20 min och Emil hade varit ledsen nästan hela tiden :( När de andra barnen skulle sova middag ville Emil inte sova. SURPRISE! Det var dessutom 1 timme tidigare än när han normalt sover middag hemma. Det slutade med att de fick gå hem och sova :P

Enligt förskolans inskolningsmodell är det bara två tänka dagar kvar på inskolningen. Jag är MYCKET skeptisk. Men Peter är ledig mån-ons och jag är ledig tor-fre så vi har hela veckan på oss. Jag har så svårt att se hur det ska gå, men alla andra barn har ju klarat det så det ska nog gå för oss också! :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Det kommer gå bra till slut ska du se, skönt att ni har lite mer dagar att ta av.



Här är det stoora tårar når jag lämnar Charlie. Han blir ledsen till och från sen under dagen, gråter efter mig, mer går att avleda säger personalen. Men det skär allt i mammahjärtat..



Så mysigt ni såg ut att ha på skansen. Vi skulle gärna hängt på.. hade tänkt åka dit idag annars då markoolio, tobbe trollkar och flera skulle uppträda. Men den enda roliga gubben som är i farten här hemma just nu är iprenmannen.



Typiskt att vi missade varandra på fm, men då fick jag min skönhetssömn, jobbade med ditt gäng, skoj! På onsdag drar jag igång med mitt gäng.



Sov gott!

2011-09-04 @ 23:12:21
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Usch, det kan inte vara kul när det är sådär Sandra, men det är som du säger: Alla andra klarar det, Emil behöver bara lite tid. Minns hur jag själv skrek efter pappa när jag var liten.. typ 3-4 år gammal.. Men det gick till slut. Ni klarar det, jag tror på er! =) Styrkekramar!

2011-09-06 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0